- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr schlecht
- BehindertenfreundlichkeitEher gut
- Zustand des HotelsSehr schlecht
- Allgemeine SauberkeitSehr schlecht
Die Außenanlage ist Top und sehr gepflegt! Aber das wars dann auch! Die Zimmer sind dreckig und veraltet, es haben ständig Handtücher im Bad gefehlt! Die Zimmerkarten musst man täglich austauschen, weil die sich standlich entladen haben und so kam man nicht aufs Zimmer. Das Personal rührt sich nicht vom Fleck. Sprechen nur Spanisch. Unsere Getränke für das Essen mussten wir immer selber holen . Und dafür habe ich 1600€ bezahlt!?! Frechheit! Morgens beim Frühstück musste man für den Kaffee ca 20 min anstehen und das täglich, willkommen im reinen Stressurlaub. Im Hauprestaurant stinkt es von morgens bis abends nach verbranntem Fett. Das Personal ist sowas von unfreundlich. Die Amnimation ist sowas von schlecht. Die waren zu faul dir morgens Hallo zu sagen. In den 14 Tagen sind wir bei keiner einzigen Abendveranstaltung sitzen geblieben. Am Pool war es immer dreckig, überall standen Gläser rum. Bleibt von diesem Hotel weit weit weit weg! Dieses Hotel niemals buchen!
- ZimmergrößeSchlecht
- SauberkeitSehr schlecht
- Ausstattung des ZimmersSehr schlecht
- Atmosphäre & EinrichtungSehr schlecht
- Sauberkeit im Restaurant & am TischSehr schlecht
- EssensauswahlSchlecht
- GeschmackSchlecht
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Sehr schlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftSehr schlecht
- Rezeption, Check-in & Check-outSehr schlecht
- Kinderbetreuung oder SpielplatzSehr schlecht
- FamilienfreundlichkeitSehr schlecht
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungEher schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheSchlecht
- FreizeitangebotSehr schlecht
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Zustand & Qualität des PoolsSehr schlecht
- Entfernung zum StrandSehr gut
- Qualität des StrandesSehr schlecht
- Lage für SehenswürdigkeitenEher gut
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im Januar 2015 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Irina |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, I was disappointed to read that the hotel did not match your expectations. This is certainly not indicative of the feedback we usually receive from our guests. At Vista Sol Punta Cana, we value all of our guests and any feedback that is provided. For us, all opinions of our guests are valid and heard, even those malicious and lacking objectivity. Welfare and satisfaction of our guests is of utmost importance for us In addition and in order to your comments I would to points a few things: We truly regret any difficulties you may have experienced when communicating with our staff. We have a compromise ahead of us concerning this issue. As a matter of fact, we provide intensive educational courses, including English classes, since we understand the importance in our continuous effort to improve the quality of our customer service. Nonetheless, I can assure you that all the departments that are directly in contact with our guests have an English-speaking staff. We truly regret to know that you perceived deficiencies in our customer service employees’ skills to communicate in English. Even though it is challenging to find team members with different language skills our goal is to constantly provide development skill within the property so that our team is constantly learning. We deeply regret that our gastronomic offer did not meet your expectations. Our hotel offers a wide variety both in our buffet and the specialty restaurants, with the aim of meeting the culinary demands of different cultures who visit us. At breakfast, lunch and dinner time we offer to our guests a wide variety and fresh selection of vegetables, legumes, fruits, juices, fish, seafood, meat, pastries and more. However, quality is a subjective concept Our rooms are subjected to daily revisions from our maintenance and housekeeping departments; however, there might be situations that can arise during our guests stay. We deeply regret your room was affected by some maintenance or housekeeping issues and as a result you may have obtained a negative impression of our services. Before ending, please note that our pools are daily chlorinated & inspected. Thank you for choosing Vista Sol Punta Cana. Best regards, Antonio. J Diaz Resident Manager