- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
- Zustand des HotelsEher gut
- Allgemeine SauberkeitGut
Zimmer groß und renoviert. Speisesaal groß aber alt. Frühstück gut. Abendessen OK. preisleistungsverhälznis passt.
- ZimmergrößeSehr gut
- SauberkeitGut
- Ausstattung des ZimmersSehr gut
- Atmosphäre & EinrichtungEher schlecht
- Sauberkeit im Restaurant & am TischEher gut
- EssensauswahlEher gut
- GeschmackEher schlecht
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Eher gut
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftEher gut
- Rezeption, Check-in & Check-outGut
- FamilienfreundlichkeitEher schlecht
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungSehr gut
- Restaurants & Bars in der NäheGut
- FreizeitangebotSchlecht
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
- Zustand & Qualität des PoolsEher gut
- Lage für SehenswürdigkeitenGut
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Alleinreisend |
Dauer: | 3-5 Tage im März 2016 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Carsten |
Alter: | 46-50 |
Bewertungen: | 21 |
Dear von Carsten, Thank you for reviewing the Golden Tulip Vivaldi hotel. I appreciate you taking the time to provide a sincere feedback regarding your recent stay with us. I am glad to see your glowing comments about our rooms and restaurant service; kindly be aware that in the near future the restaurant together with other public areas is going to be refurbished. I am sorry to see that some of our facilities didn’t meet your expectations. We regularly make improvements to our service based on the feedback of our valued guests and we will keep your comment for further consideration. Thank you once again for your visit and your notes. On behalf of the entire Golden Tulip Vivaldi hotel I appreciate your trust in us and I hope to have the pleasure of hosting you once again. Sincerely, Giacomo Magi Duty Manager