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HD (61-65)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Oktober 2022 • 2 Wochen • Strand
Die Anlage hat keine fünf Sterne verdient.
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Die Anlage ist bereits in die Jahre gekommen. Leider hat man trotzt Preissteigerung, die Hotelangebote reduziert (Live Musick, kostenloses Yoga, .....). Die Sauberkeit in den Villen ist für eine fünf Sterne - Anlage einfach schlecht. Zum Traumstrand: sehr viele freilaufende Hunde, extreme Verschmutzung des Strandes und vor allem auch des Meeres. Der Strandabschnitt vom Hotel wird nur am Morgen gereinigt, am restlichen Tag muss man dem Bauholz, Plastik, Dosen, Hausmüll versuchen auszuweichen.


Zimmer
  • Eher schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Gut

  • Service
  • Gut

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Oktober 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:HD
    Alter:61-65
    Bewertungen:3
    Kommentar des Hoteliers

    Dear EW, Apologies I am unable to reply in German, I wanted to thank you for staying with us again. Though of course I am very disappointed to read a number of your comments that you would not recommend us, we are very sorry you feel this way. In regards to the Yoga and meditation we do indeed still offer this complimentary and each of them twice a week, apologies we did not communicate this more clearly with you during your stay. It's unfortunate you did not raise any of these issues when you were with us here in Jimbaran as we would have done all we could to improve your experience whilst in the hotel. The heavy though unseasonal rains we experienced in October did impact the beach experience and for this situation you faced again we are very sorry, we do all we can in regards to cleaning the beach and our ongoing efforts do have an impact. We are of course pleased you scored a number of areas five out of five, thank you very much and we are pleased you enjoyed these services in the resort. Thank you very much for staying with us again and we do hope you will give us another opportunity in the future. With best regards from Jimbaran, Charles CHARLES KNEIPP GENERAL MANAGER