Es gab ein paar unschöne Erlebnisse (Kakerlaken im beachfront-pool-bungalow; ein nicht funktionierendes Fernsehprogramm; eine plötzlich defekte Schlüsselkarte für den Bungalow; offene Terassentüren nach Reinigung, so dass jeder Gast Zugang zum Bungalow in erster Strandlage hatte), die jedoch jeweils direkt mit dem Rezeptionspersonal besprochen und wirklich umgehend! abgestellt worden sind. Man hat den Mitarbeitern im Hotel leider deutlich angemerkt, dass es auf das Saisonende zugeht und einfach „die Luft raus ist“. Dennoch waren es erholsame 8 Tage Urlaub in einem schönen Al-Hotel.
- Ausstattung des ZimmersSehr gut
- GeschmackGut
- FreizeitangebotGut
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Zustand & Qualität des PoolsSehr gut
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im August 2022 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Küstenkinder |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your opinion regarding your recent stay at Arina Beach. We take under serious consideration your comments and they have been forwarded to the department heads for consideration. However, we would have welcomed the opportunity to discuss the problems you encountered with you when you were in the hotel as we are firm believers that If there might be any point of dissatisfaction we will be happy to offer an alternative option in order to keep our guests happy and at the end of the day to offer brilliant holiday. We must say that your perception regarding our staff is not clearly understood. Kindly note that we always receive positive feedback when it comes to our staff and their services, we are positive that our colleagues had no intention of appearing unhelpful or inhospitable. We really hope that we will have the chance to welcome you once again in the near future!