- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Gefallen hat uns: Ein sehr schön angelegtes Hotel und Anlage mit Aussicht. Die Freundlichkeit der meisten Mitarbeiter im Hotel. Hoteleigene Autos die auf Zuruf den Berg hoch zum Restaurant fahren. Der untere Pool mit Zugang vom Zimmer aus. Nicht gefallen hat uns: Mit der Frühstücksituation und Verpflegung im Restaurant sowie der Wäsche und der Zimmerreinigung waren wir nicht zufrieden. Zugang zum Pool vom Zimmer schwierig da keine Leiter. Nur 4 Bügel im Schrank. Kein automatischer Bettwäschewechsel. WLAN war im Zimmer nicht immer vorhanden. Max. 3-Sternehotel. Kaffeesituation unzumutbar. Kleine Wurst- und Käseauswahl. Drei laute Karaoke-Abende in Hörweite mit BBQ draußen in Riechweite. Mitarbeiter oft zu wenig, überfordert und nicht serviceorientiert.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 3 Wochen im Januar 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | peter |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Mr. Peter, Thank you for taking the time to share your detailed feedback with us. We're glad to hear that you appreciated the design of our hotel, the scenic views, and the friendliness of most of our staff. It’s also great to know that you found our transportation service to the restaurant and the lower pool with room access convenient. However, I’m sorry to learn that certain aspects of your stay did not meet your expectations. Your concerns about the breakfast situation, restaurant food, laundry, and room cleaning have been noted. We apologize for the difficulties you experienced with pool access, the limited number of hangers, the bed linen service, and the Wi-Fi connectivity. We understand how important these elements are for a comfortable stay, and we will address these issues with our team to ensure improvements are made. Your comments about the coffee selection, limited options for sausage and cheese, and the impact of karaoke evenings on your experience are particularly valuable, and we will review these areas to enhance our services. We also appreciate your feedback regarding the staffing levels and service orientation; this will be discussed with our management team to ensure a better balance moving forward. We sincerely apologize for the inconvenience you encountered and appreciate your honest feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a more enjoyable experience in the future. Best regards, Parinya Wongwai l Rooms Division Manager