- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
- BehindertenfreundlichkeitGut
- Zustand des HotelsEher gut
- Allgemeine SauberkeitEher gut
Grundsätzlich empfehlenswert für Familien, da übersichtlich (nicht zu gross), nahe am Meer, Pool mit Rutsche, Spielplatz. Die Unterhaltung des Hotels lässt tw etwas zu wünschen übrig (Ameisen im Zimmer, Wasserlache im Badezimmer beim Ablassen des Badewassers,...) Sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Essen: meist gut, selten nicht gut, manchmal sehr gut. Leider kein guter Kaffe (Instantkaffee oder so was). Leider streunen im Restaurant (Aussenbereich) zwei Katzen herum und betteln um fressen :(
- ZimmergrößeSehr gut
- SauberkeitGut
- Ausstattung des ZimmersEher gut
- Atmosphäre & EinrichtungGut
- Sauberkeit im Restaurant & am TischEher schlecht
- EssensauswahlEher gut
- GeschmackEher gut
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Gut
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftSehr gut
- Rezeption, Check-in & Check-outSehr gut
- Kinderbetreuung oder SpielplatzSehr gut
- FamilienfreundlichkeitSehr gut
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungSehr gut
- Restaurants & Bars in der NäheEher gut
- FreizeitangebotEher gut
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Zustand & Qualität des PoolsGut
- Entfernung zum StrandSehr gut
- Qualität des StrandesGut
- Lage für SehenswürdigkeitenSehr gut
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Familie |
Dauer: | 2 Wochen im April 2016 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Joel |
Alter: | 36-40 |
Bewertungen: | 2 |
Dear von Dojo, We would like to thank you for the time you took to write a review about Dimitrios Village Beach Resort on Holidaycheck. We were happy to read that you had great holidays with us and that you really liked the location of our hotel, which has direct access to the beach. First of all, we would like to apologize for any inconvenience that you experienced during you stay. About the ants in the room-we are really sorry about this, but why didn't you complain to the reception? We would have taken all the neccessary measurments. About the water in the bathroom, we apologize as well, it is just there is a completely plumping system in Greece but for any problem I am sure our hotel technician will run to any problem and try to solve it as soon as possible. About the coffee, we really don't understand the comment, since this is the first time that someone complains about the taste. It is not an instant coffee but a filter coffee instead and we use one of the most famous and expensive coffee brands. In any case, sorry that you didn't like our coffee or food. About the cats outside the restaurant, we love pets but those cats do not belong to the hotel. We say to all guests that is it not allowed to feed them but young children play with them all the time and feed them as well. As a result we see often cats begging for food in our restaurant terrace.... On the other hand, we appreciate your comments about our friendly and helpfull hotel staff. Once again, thank you for your time and we are looking forward for your next visit. Sincerely, Kathrin, reception