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Charlotte (56-60)
SchweizAus der Schweiz
Alleinreisend • September 2018 • 2 Wochen • Strand
Vom Image zehrende Institution
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Super erholsame Ferien! Leider ruht sich das Haus auf seinem guten Ruf aus und unternimmt zuwenig zur Erneuerung. Alles wirkt leicht angejahrt. Von den Poolliegen über die Poolbar zum Restaurant. Unbequeme Möbel im Zimmer und ein altes Badezimmer.


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Habe Premium Deluxe mit Meerblick gebucht. Meerblick war da, aber der Rest war alt und abgenutzt. Leider bestand das Bett aus 2 Einzelbetten! Wo das Premium Deluxe war konnte auch mein Reiseleiter mir nicht sagen. Achselzucken war die Antwort. Dazu kam die Leifmusik jeden Abend bis um 23h. Trotz Nachfrage wurde es nicht besser!


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Das Essen war gut aber auch sehr eintönig. Die Themenabende waren nicht sehr einfaltsreich und wiederholen sich jede Woche. Ausweichen konnte man mit Einheimischen Gerichten, wers sehr scharf mag. Kaffee am Morgen ungeniessbar, man hat den guten Lavazzakaffee totgekocht! Frage: warum kostet ein Espresso an der Poolbar 4 Euro obwohl ich All inclusive bezahlt habe?


    Service
  • Eher gut
  • Ohne gute Englischkenntnisse geht gar nichts. Aber damit kommt man zurecht. Das Personal war sehr freundlich.


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • 3 Stunden vom Flughafen Colombo entfernt. Direkte Strandlage. Alle Ausflugsziele mindestens eine halbe Stunde entfernt.


    Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    2 Jakuzzis, welche nicht in Betrieb waren, 2 Pools abwechslungsweise in Wartung, Tennisplatz unbespielbar. Nachtklub am Samstag geöffnet, sonst zu. Leifmusik an der Poolbar so laut, dass man sich nicht unterhalten konnte, dafür bis in mein Zimmer zu hören war. Trotz Nachfrage unverändert bis nach 23h.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:2 Wochen im September 2018
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Charlotte
    Alter:56-60
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Valued Guest, We thank you for the time taken to share your experience with us through HolidayCheck. We regret to read that you were not satisfied with the room, specially the bed arrangement. A king bed would have been allocated if we were informed of this at the time of making the reservation. However, during your stay if this concern had been raised to us directly we could have made changes immediately. Our lobby music is played up to 11.00 pm as there are many guests requesting to do so, however we have managed to reduce the volume and apologize for the inconvenience caused by this. We offer different theme nights for the week with huge variety of western and local dishes. Moreover, we also have a typical Sri Lankan food corner in keeping with our Sri Lankan Heritage and Culture. The All-Inclusive guests are not entitled for Espresso, Cappuccino etc. as per their contract. So, if they wish to have them, they need to pay additionally as practiced by many similar hotels. We regret to read that you were not satisfied with the coffee as our world famous “Lavazza” consists of grounded beans and prepared then and there, which is endorsed and recommended by many of our guests. However, we are conducting training for the service staff to on their attentiveness on preparation and coffee brewing procedure. One jacuzzi out of the two is unfortunately out of order due to a technical issue which will be rectified soon and both pools are in operation for guests. We apologize that you could not enjoy them fully. We plan to upgrade the Tennis court soon with a new look for our guests to enjoy. All our guest rooms including the bathrooms have been made with rustic natural finishes in keeping with the concept of the architecture. However, one third of our rooms have been renovated in the recent past with a different concept and improved furniture and fixtures, and the rest of the rooms are expected to be done during the upcoming renovation project in the future. Please accept our regrets for the inconveniences and dissatisfaction you experienced during your stay and rest assured your feedback has been taken constructively in order to improve on our offerings. We do hope that this will not deter you from visiting us again as we assure a better experience in your next visit. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.