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Stefan (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Juni 2018 • 2 Wochen • Strand
Grenzwertig
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Altes teilweise renoviertes Hotel bestehend aus verschiedenen Gebäuden. Direkt mit Zugang zum Hoteleigenen Feinen Sandstrand.


Zimmer
  • Eher schlecht
  • 4 Sterne superior war gebucht. Tatsächlich: 2,5 Sterne mit einfachen Mitteln versucht auf 4 Sterne zu pimpen . Kein Schreibtisch Klimaanlage nicht gewartet und nur teilweise funktionsfähig. Badezimmer sehr klein . Alles andere was für 4 Sterne erforderlich ist war vorhanden aber mit so einer Lieblosigkeit installiert und eingebaut das man den Eindruck einer Arglistigen Täuschung vermittelt bekommt. Allerdings Zimmer waren sauber.


    Restaurant & Bars
  • Eher gut
  • Essen war auch in Ordning und Abwechselungsreich und auch teilweise Landesküche zu finden. Für jeden etwas dabei. Atmosphäre ist ok .


    Service
  • Eher gut
  • Die Rezeption war nicht besonders freundlich aber sehr darauf focusiert dem Gast sehr schnell zu verstehen zu geben das alles extra kostet auch bei all inklusive extra. Das Führungspersonal ist nicht Lösungsorientiert und eine Nichtzuständigkeitsgesellschaft Bei Beschwerden . Es sei denn Mann bezahlt noch etwas mehr drauf dann geht das besser.


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut
  • Das ist das High light von allem . Super Lage zum Strand und Hoteleigene Liegen. Kurze Wege direkter Zugang zum feinen Sand Strand und eine kleine vorgelagerte Insel mit Kappelle lädt zum Verweilen ein .


    Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Keine Animation während des Tages. Sporttaucher vorhanden , Geräte werden nicht gepflegt und nicht regelmäß gewartet. Billiard in der Strandbar vorhanden sonst nichts. Abends nur die Gängigen Alibiveranstaltungen. Poolanlagen 3 Stück waren soweit ok. Wellness war auch da . Im Keller unter dem Rstaurant und sehr spartanisch eingerichtet. Qualität der Massage war aber gut.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Juni 2018
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Stefan
    Alter:51-55
    Bewertungen:4
    Kommentar des Hoteliers

    Dear mr Stefan, we read with attention all the points raised in your review. We always take into great consideration the comments, suggestions, problems and reviews of our guests as we always orientate towards improving our services. Thank you for pointing out our excellent location on the sandy beach of Malia, its is among our strong points. Your booking concerned a double Superior. Indeed, as per your booking we provided not only the corresponding room type that you booked as per the official descriptions and pictures of the hotel, but we provided a room with Sea View which is an upgrade. We do not intend to deceive our guests, you can read our official descriptions in the websites of either the partners you chose for your booking or our website where you can find exactly the same information. Our license is officially 4* . We pay special attention to providing the guests exactly what they booked, nothing less. Please be informed that our double Superior is our basic double room type. Additionally to our Superior rooms, we have at least 15 higher room types which you can book either via your agent or if you wished on the spot via the reception. Upon your arrival in the reception we tried to explain that the hotel is almost fully booked and that a possible upgrade can only be payable, since only unique room types were available at the moment. But you didn't establish a good reason why we should provide free upgrade, as your demand was not connected with any actual issue other than your expectation that a Superior room should be something different than it is. Pictures and description in our website however could clarify these questions in advance. Your next point we would like to discuss is your reference on our lack of animation. It is a frequent suggestion, but we do not provide animation during the day and we do not advertise daily animation. We are a small hotel which provides light and not intrusive entertainment, respecting clients need for peace and calmness. What we provide are thematic nights such as Cabaret, Magicians, folklore for a few hours in the evening as per our official description. We appreciate the tranquil atmosphere, something that is reflected by the generous positive reviews we receive back from our Guests. We cannot accept your animation point, simply because we do not advertise animation. Concerning scuba equipment, please note it is not provided by our hotel and should not be mentioned in this hotel's review. Thank you for pointing out that you enjoyed our cuisine and you enjoyed the restaurant atmosphere, with choices for everyone. We can accept an honest problem, we do work towards a common acceptable solution with our guests, but it has to be an issue that is connected with the services we advertise, as described in our official website and our partners' websites. We cannot accept responsibility for something we do not advertise. As a general principle, according to our opinion, it is important to read the hotel descriptions prior to choosing your accommodation so that you are properly informed if a particular hotel suits your needs. Of course, it does not give us pleasure to know that in any case, our guest didn't enjoy our hotel at the maximum possible. It gives us strength however, that you still found very positive our location, our food and cleanliness. We keep your comments and suggestions for our own improvement and we hope the next time you will be fully satisfied.