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Stephanie (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Mai 2017 • 2 Wochen • Strand
Achtung! Der Strand ist verunreinigt. Mit Spritzen
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Geplant war ein Familienurlaub. Das Hotel ist zwar bereits in die Jahre gekommen, aber ok. Sehr teuer beim Essengehen, dafür spektakuläre Lage.


Zimmer
  • Eher gut
  • In die Jahre gekommen, aber großzügig gebaut. Der Blick von meiner Meerblick-Suite war dagegen phantastisch. Mit Affenbesuch.


    Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • Völlig überteuert (auch im Vergleich zu anderen Hotels) und qualitativ schlecht.


    Service
  • Gut
  • Ok


    Lage & Umgebung
  • Gut
  • Abgeschieden, aber angenehm. Aufenthaltsdauer: 2 Wochen;


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Poolanlage war gut, ansonsten war wenig geboten.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im Mai 2017
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Stephanie
    Alter:31-35
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Stephanie, Thank you for taking the time to write a review on your experience while recently staying at the Hilton Bali Resort. While I was happy to note that you generally had a positive impression of the our resort and it’s view, please accept my sincere apologies for the unexpected encounter you described with our restaurant dinner prices. Please rest assured I truly value your insight and perception so that we will be able to take corrective action so that we ensure that all of our discerning guests feel cared for and experience a truly deserving vacation while staying with us. We do regularly undertake a review of our menus and pricing so as to ensure that we remain aligned and relevant to market. On a separate note, I am pleased to inform you that we will be carrying out an on-going product improvement program within our hotel, so that we are better able to align with and serve the needs of our discerning travelers. Stephanie, we do hope that we will have the opportunity of being able to welcome you back to the Hilton Bali Resort at some point in the future and as and when you next have reason to visit Bali. Until the occasion permits, Kind regards, Peter Simson General Manager Hilton Bali Resort