Dieses Hotel hat keine 4 Sterne verdient. Das Personal im Restaurant und im Außenbereich,war stets um das Wohlbefinden der Gäste bemüht. Dies konnte aber nicht über den Zustand der Zimmer hinweg täuschen . Trotz neuem Zimmer war der Balkon nicht zu zweit zu nutzen und es roch feucht, modrig, wie nasse Handtücher. Der Balkon war so winzig( keine Sonne und Blick auf Parkplatz) das man sich höchstens alleine raussetzen konnte. Positiv ist das Essen hervorzuheben.
Trotz Zimmerwechsel waren wir nicht zufrieden. Die Matratzen sind durchgelegen. Die Feuchtigkeit konnte man riechen.
Sehr gutes und abwechslungsreiches Essen mit aufmerksamen Personal.
Wir kamen gegen 9 uhr morgens an und mussten dann bis 15 Uhr auf die Zimmer warten. Das kann sicher anders organisiert werden. Trotz Beschwerden über das erste Zimmer, tat sich die Rezeption sehr schwer Abhilfe zu schaffen. Das Personal im Restaurant war super nett.
Abgeschiedenen Lage, Shuttlebus in die Stadt nur 3 mal täglich. Dafür kostenfrei.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im September 2025 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Simone |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 6 |
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us. We are pleased to know that you enjoyed the quality and variety of our restaurant service, as well as the friendliness of our team. Regarding check-in time, we would like to clarify that our standard check-in time is 3:00 PM, as previous guests check out at 12:00 PM, and our housekeeping team needs sufficient time to thoroughly clean and prepare rooms for new guests. We ensure adequate hygiene and comfort for all guests. We regret to hear that, even after changing rooms, you were not completely satisfied with the condition of the mattresses or the size of the balcony. While balconies may vary slightly depending on the room location, they meet the standards for the category booked. Regarding humidity, we monitor and maintain our rooms regularly, but we will reinforce these checks with our maintenance team. We deeply appreciate your recognition of the dedication of our restaurant staff and the quality of the food, and your feedback will be carefully considered as we continue to improve our facilities and services. We hope you may consider giving us another opportunity to welcome you again under better circumstances. Kind regards, Suzette Vasconcelos General Manager Hotel Baía Grande