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Sanja (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Alleinreisend • November 2016 • 1 Woche • Strand
Vor Renovierung oder Betreiberwechsel
Im Hurghada Long Beach Resort fand am 01.01.2018 ein Betreiberwechsel statt. (Quelle Hotelmanagement, Stand: August 2019)
Reklamation
3,2 / 6

Allgemein
  • Behindertenfreundlichkeit
    Sehr schlecht
  • Zustand des Hotels
    Sehr schlecht
  • Allgemeine Sauberkeit
    Sehr schlecht

Für ein gehobenes Kategoriehotel war die Sauberkeit und Hygiene eine Katastrophe Ich muss mich leider hierzu noch beschweren. Fotos wurden gemacht. Hierzu werde ich ein gesondertes Mail samt Fotos einsenden


Zimmer
  • Eher schlecht
    • Zimmergröße
      Eher gut
    • Sauberkeit
      Sehr schlecht
    • Ausstattung des Zimmers
      Schlecht

    Restaurant & Bars
  • Eher gut
    • Atmosphäre & Einrichtung
      Gut
    • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
      Schlecht
    • Essensauswahl
      Gut
    • Geschmack
      Gut

    Service
  • Gut
    • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
      Eher gut
    • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
      Gut
    • Rezeption, Check-in & Check-out
      Gut

    Familien
    • Kinderbetreuung oder Spielplatz
      Eher gut
    • Familienfreundlichkeit
      Eher gut

    Lage & Umgebung
  • Schlecht
    • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
      Schlecht
    • Restaurants & Bars in der Nähe
      Sehr schlecht

    Aktivitäten
  • Eher gut
    • Freizeitangebot
      Eher gut

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Pool
    • Zustand & Qualität des Pools
      Eher gut

    Strand
    • Entfernung zum Strand
      Sehr schlecht
    • Qualität des Strandes
      Eher gut

    Verkehrsanbindung
    • Lage für Sehenswürdigkeiten
      Eher gut

    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:1 Woche im November 2016
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Sanja
    Alter:41-45
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Sanja, I would like firstly to thank you for choosing to stay at Hilton Hurghada Long Beach Resort and for taking the time to review our property. We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. I was really concerned to learn that you were not satisfied with your stay and that we did not meet your expectations. Kindly be informed that your comments regarding our hygiene standards have been taken very seriously by Hotel Management; it would have been a pleasure to receive your feedback during your stay to investigate your concerns and respond to your remarks. Please be informed that the wellbeing and safety of our guests are of paramount importance to us and remain our top priority. Kindly rest assured that the sanitary conditions of restaurants, pools and products quality are of the utmost importance to us. Here at our resort, we are always doing the utmost to ensure that all practices and standards are in line with strict safety and hygiene regulations. In this regards, I would also like to highlight that the hotel follows the principles of hygiene guidelines in line with local and national food hygiene regulations and receives inspection from local authority officials. As we are customer oriented and continually endeavour to deliver the exemplary Hilton standard of service and experience to all our guests; we truly appreciate receiving your concerns about this issue directly through our emails : hrglb.hurghadalongbeach@hilton.com. Looking forward to hearing from you. Kind regards Michail