- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Die Lage ist super. Ruhig aber zentral gelegen. Die Baustelle gegenüber vom hotel kann leider niemand beeinflussen. Früh um 6 ging es mit den Bauarbeiten los. Der Speisesaal ist viel zu klein. Schlange stehen ist täglich nötig. Ein grosser Speisesaal bringt leider kein Geld. Zum Frühstück fehlten stets die Eierbecher. Zum Abendessen gab es für die Kinder auch keine Auswahl. Es fehlten Pommes oder Nudeln. Mann kann von Kindern nicht erwarten, daß sie die scharfen arabischen speisen mögen. Die Auswahl an Fisch und Gemüse zum Abend War ebenfalls gering. Nichts für Vegetarier. Ein Schirm am Strand War während meines ganzen Urlaubes nicht zu gebrauchen. Dieser wurde aber auch nicht repariert. Der sonnenschutz wurde nicht wieder angebracht. Das geht ja gar nicht.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 2 Wochen im April 2016 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Kathleen |
Alter: | 41-45 |
Bewertungen: | 5 |
Dear Holiday Check member, Thank you for taking time in posting your review following your recent stay with Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana! Your compliments about our Ideal location is certainly appreciated. Please be assured that these have been passed on to the team. Regarding the ongoing preparations of the island opposite our beach, we would like to kindly inform you that this is an external factor on which the hotel has no control of. Hence, we would like to ask for your understanding in this regard. With regard to your comment about your dining experience in Horizon, as it is the hotel's main restaurant, guests may come all together at a certain time and hence they may have to wait for few minutes to be seated. Furthermore, please be informed that our menu selection in Horizon is based on comprehensive market research amongst other five star hotels in Abu Dhabi. Nonetheless, your comment about the menu as well as the service in the restaurant have been noted and will be addressed. As for your comment about the beach umbrella, due to severe weather condition last March, the beach umbrella got damaged. However, please be assured that we are on the process of fixing the items. We sincerely hope that this isolated experience will not deter you from visiting us again. Meanwhile, we look forward to welcoming you back to Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana, assuring you of our personalized service and best attention at all times. Yours sincerely, Eleni Tsolakou General Manager