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Sabine (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Mai 2023 • 1 Woche • Strand
Früheres Grand-Hotel mit unterirdischem Buffet
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

In die Jahre gekommenes Grand Hotel, Buffet wie in der Kantine, weder qualitativ noch quantitativ hochwertig. Leute, die in Deutschland, Österreich oder Südtirol in 4 Sterne oder 4 + Sterne Hotels verreisen - Finger weg!


Zimmer
  • Schlecht
  • Teilweise mit Teppich ausgestattet und muffig, sehr einfach wie oft in Griechenland


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Essen unterirdisch, wir verreisen viel, einfacher waren nur die 3 Sterne Glückshotels in Lloret de Mar vor 30 Jahren oder vereinzelt das Frühstück in Amerika Die 2 Themen Restaurants italienisch und asiatisch waren besser, allerdings ebenfalls kein schönes Ambiente


    Service
  • Gut
  • Bedienungen im Restaurant und an der Bar freundlich , ebenso an der Rezeption,


    Lage & Umgebung
  • Gut
  • Nähe Rhodos Stadt, im Westen der Insel- windig, im Mai für Badeurlaub zu kühl im Gegensatz zur Ostküste.


    Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im Mai 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Sabine
    Alter:51-55
    Bewertungen:7
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Sabine, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our Mitsis Grand Hotel. We sincerely appreciate your comments, as they help us identify areas where we can improve and enhance our guests' experience. Firstly, we understand that our location on the west of the island may have been windier and cooler than expected for a beach holiday in May, especially when compared to the east coast. While we cannot control the weather conditions, we appreciate your feedback. We are delighted to hear that you found our service to be friendly and accommodating, both at the restaurant, bar, and reception. Your kind words regarding our staff will be shared with the team as positive reinforcement. We are surprised to read your negative comments about our food offerings since most of our guests consider this one of our strongest points. It saddens us to read you did not get to experience this. Your comments regarding the buffet-style dining experience have been duly noted, and we will use this feedback to make improvements where necessary. It is important to unknowledge that none of our rooms or other departments of the hotel are dirty, as we strictly follow all the health and safety protocols. As we are a historical hotel, some damages might occur however, this does not affect our service provision in any way. We appreciate your constructive feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future, providing you with a more enjoyable and memorable experience that meets your expectations. Kind regards,

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