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Erika (66-70)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Oktober 2013 • 2 Wochen • Strand
Urlaub mit einigen Ärgernissen.
3,8 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht
  • Behindertenfreundlichkeit
    Eher schlecht
  • Zustand des Hotels
    Eher gut
  • Allgemeine Sauberkeit
    Eher gut

Wir waren 14 Tage in diesem Hotel(Oktober 13).Das Essen war nicht gut,10 Tage keine Oliven im griechischen Salat,nur 2 verschiedene Salatsoßen.Wir und viele Gäste hatten das Gefühl,zum Saisonende die Reste zu be- kommen.Nur 1 Flasche Wasser für 2 Personen für 14 Tage im Kühlschrank,und das bei All Inklusiv! Die Musik bei der Annimation war so laut,daß man sich die Ohren zuhalten mußte und trotz bitten nicht leiser gestellt wurde.Im Restaurant am Pool waren nur 1 mal in der Woche Tischdecken auf den Tischen,( beim griechischen Abend ) sonst Platzsets.Keine Blumen auf den Tischen.Die Katzen,die um die Tische liefen,störten viele Gäste. Ansonsten war das Hotel ok,der Strand und das Wetter prima.


Zimmer
  • Gut
    • Zimmergröße
      Gut
    • Sauberkeit
      Gut
    • Ausstattung des Zimmers
      Gut

    Restaurant & Bars
  • Eher gut
    • Atmosphäre & Einrichtung
      Eher gut
    • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
      Eher gut
    • Essensauswahl
      Eher schlecht
    • Geschmack
      Eher schlecht

    Service
  • Eher gut
    • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
      Eher schlecht
    • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
      Eher gut
    • Rezeption, Check-in & Check-out
      Eher gut

    Lage & Umgebung
  • Eher schlecht
    • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
      Eher schlecht
    • Restaurants & Bars in der Nähe
      Eher schlecht

    Aktivitäten
  • Eher gut
    • Freizeitangebot
      Eher schlecht

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Strand
    • Entfernung zum Strand
      Eher schlecht
    • Qualität des Strandes
      Gut

    Verkehrsanbindung
    • Lage für Sehenswürdigkeiten
      Eher schlecht

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlechtHotel wirkt schlechter als angegebene Hotelsterne
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Oktober 2013
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Erika
    Alter:66-70
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Erica, We would like to thank for your extensive feedback. Of course we are disappointed to read that your holiday experience in Aquis Pelekas Beach did not reach your expectations. All of your comments have already been reviewed at our headquarters and of course will be discussed and evaluated at our monthly hotel management as our top priority is the overall guest satisfaction Regarding your comments over the dining experience, of course we understand your position however it is a quite subjective matter and we try to cover all of our guests’ needs. Furthermore, it is our priority to renew our menus 2-3 times during the summer season. Certainly your comments will be further discussed with the Head Chef as we are in the process of redesigning our menus and services prior the hotel opening for season 2014. Regarding your comments over the stray cats, certainly in non of our properties are animals accepted, however the phenomenon of stray cats & dogs in Greece is quite common. We are doing our best in order to reduce the phenomenon in our resorts, always in collaboration with local animal protection services that clearly have the expertise. Furthermore, we would like to reassure you that every season our animation program is designed based on the needs and of course our guests profile in each property. Certainly during quiet hours our main priority is our guest relaxation and privacy therefore we act accordingly. Aquis Pelekas Beach is a resort accommodating guests of all ages and of course families and couples; therefore our animation program is designed to cover all referred groups. Of course we always advise our guests to contact us prior their booking as we are in the position to advise which our resorts suits your needs and requests. Once again we would like to thank you for your constructive feedback and we really hope that we will be able to welcome you once again in one of our resorts, With kindest regards, Chrisa Konstantopoulou Head of Marketing