- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
- Zustand des HotelsEher schlecht
- Allgemeine SauberkeitSehr schlecht
Sehr Freundliche mitarbeite in besonders der Herr Hazan Senata der Mann hat uns fiel geholfen und hat sich mühe gegeben das Problem mit den Essen zu lösen , Vielen Dank nochmal. Die Zimmer sind alle eine Katastrophe, über all Haare, dreck und Schimmel in Toilleten. Die Zimmer sind nicht von 4 Sterne sonst 1 Sterne.
- ZimmergrößeEher gut
- SauberkeitSehr schlecht
- Ausstattung des ZimmersSehr schlecht
- Atmosphäre & EinrichtungGut
- Sauberkeit im Restaurant & am TischEher gut
- EssensauswahlEher schlecht
- GeschmackEher schlecht
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Eher schlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftGut
- Rezeption, Check-in & Check-outSchlecht
- Kinderbetreuung oder SpielplatzGut
- FamilienfreundlichkeitGut
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungGut
- Restaurants & Bars in der NäheEher schlecht
- FreizeitangebotEher gut
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Zustand & Qualität des PoolsGut
- Entfernung zum StrandEher gut
- Qualität des StrandesEher gut
- Lage für SehenswürdigkeitenGut
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 1 Woche im Januar 2015 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Walter |
Alter: | 46-50 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, Thank you for your feedback on Holidaycheck. We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. Firstly, on a positive note, we were pleased to know that you are satisfied from our staff members. On a different note, I was concerned to learn your comments .This should not have been the case, and please accept our sincere apologies for any inconvenience you may have encountered. Kindly rest assured that I have shared your feedback with all concerned and necessary corrective measures have been taken. It is worth mentioning, that quality and variety of food is considered our top priority and our Kitchen Team are doing their utmost in order to please all nationalities. We are sorry to hear about your disappointment with the room but as you have been contacted several times and the answer was that you are just satisfied so in such case we cant know where is the complaints. we really hope to see you again at a certain point in the future. In case you change your mind, please contact us directly and will arrange for your stay up to your expectations. Sincerely, Sherry Alashraf Supervisor Guest Service Center Sea World & Beach Albatros Garden Aquabluresort_gr@yahoo.com