- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
In der Hoffnung das diese Rezension nicht gelöscht wird vom Eigentümer, es ist uns aufgefallen nachdem die Koffer ausgepackt wurden das mein Autoschlüssel fehlen, ein Tshirt, zwei Armbänder und eine kleine Handtasche. Diese Sachen wurden scheinbar im Zimmer entwedet, wäre uns dies bereits im Hotel aufgefallen hätten wir selbstverständlich um Stellungnahme gebeten aber leider haben wir unsere Koffer nicht mehr kontrolliert. Wir haben das Hotel nun über verschiedene Wege diesbezüglich informiert und dies auch mehr als einmal, leider ohne Erfolg. Das Hotel bezieht keine Stellung dazu, mittlerweile haben wir denn Reiseveranstalter informiert und überlegen einen Anwalt einzuschalten. Ich kann aufgrund dieser Geschehnisse und fehlender Hilfe des Hotels, dieses Hotel nicht weiterempfehlen! Unser Zimmer war 8216 in Haus 8 gewesen.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im März 2024 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Lennard |
Alter: | 26-30 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Mr. Lennard, Thank you very much for having selected our resort for your recent vacation in sunny Hurghada. I understand that sadly you realized after departing the resort that some items were missing from your own luggage, You also indicated that your car key was missing, I am delighted to confirm again that we found your key behind the dressing table of your room, and we would be happy to DHL them as per normal process to your personal address. We will forward our best proposal for such a service. With regards to missing items in your luggage we are at a loss as such an improbable occurrence. So rest assured that we have immediately searched for such with our CCTV and security however without success. I noted that you were extremely satisfied with our services during your stay with your rating upon departure and therefore I’m surprised we have an issue I read on Holiday Check. I also understand that you have produced negative comments on all over platforms. I feel sad that although you can’t obviously fault the resort, you are trying to hurt the young and dedicated team who tried their best to serve you, I also do not understand why you blame the resort when obviously we delivered after as per your own evaluation score ( Net Promoter score upon check out:10 out 10 ) Please kindly contact the hotel EAM Mr. Mostafa Nabawy to set up the charges for you to get the car key. I still hope that you will understand that the team has tried his level best to deliver the service. We will be delighted to welcome you back at our resort to recover from such embarrassing feeling. Kind regards, Philippe Dupont Cluster General Manager