Alle Bewertungen anzeigen
Zeinab (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • August 2017 • 2 Wochen • Strand
Unzufrieden mit der Reise nach Ägypten
1,0 / 6

Allgemein

Zimmer und Toiletten sind nicht sauber, Das Essen war nicht gut, man hat zu wenig Informationen am Anfang erhalten, nur das Zimmer gezeigt...


Zimmer

3 Bette für 4 Personen, Schränkentüre defekt, Zimmertür defekt, Ameisen und Kakerlaken im Zimmer,....


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Infos zur Reise
Verreist als:Familie
Dauer:2 Wochen im August 2017
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Zeinab
Alter:31-35
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay at Hilton Hurghada Resort and for taking the time to write this review. We greatly appreciate every feedback made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. On another note, please rest assured that your feedback has been communicated to the concerned department heads for necessary action, wherever applicable. We place great value on your custom and your continued relationship with Hilton. Looking forward to welcoming you once again at Hilton Hurghada Resort and any of Hilton Worldwide Portfolio of Brands in the near future. Kindest regards, Riham El Hawari