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Iris (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Juli 2017 • 2 Wochen • Strand
Nicht nochmal
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Das Personal war sehr unfreundlich und unmotiviert. So einen schlechten Service haben wir noch nicht erlebt. Selbst Trinkgeld hat nichts an der Freundlichkeit geändert. Spanisch sprechende Gäste wurden eindeutig bevorzugt behandelt. Die Zimmerreinigung ließ auch zu wünschen übrig. An 3 Tagen gar keine Reinigung. Am Ende des Urlaubs bekamen wir 3 Tage lang keine kleinen Handtücher mehr, nur noch Duschtücher.


Zimmer
  • Eher gut

  • Restaurant & Bars
  • Eher gut

  • Service
  • Sehr schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im Juli 2017
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Iris
    Alter:51-55
    Bewertungen:4
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Greetings from Vista Sol Punta Cana First of all we would like to thank you for the comments that you have left. It was very kind of you to have taken the time to write us, we really appreciate it. In reference to service, we are surprised and worried to hear that you are not satisfied. In fact, our warm and attentive service use to be very often highlighted and definitely it make the difference in Vista Sol Punta Cana. Our rooms are subject to daily revisions from our housekeeping departments; however, there might be situations that can arise during our guests stay. We deeply regret your room was supposedly affected by some housekeeping issues and as a result you may have obtained a negative impression of our services. Rooms are cleaned daily from 9am till 5pm. In addition, under request, this service can be provided after 5pm We do hope you will give us another opportunity by returning back to experience our true level of service. As a company focused on service, we continue working hard day by day for the optimization and improvement. Best Regards, Lucila Di Chiara, Guest Service Manager.