Im Großen und Ganzen sehr schönes Hotel, mit schönem Strand; Das Personal ist zwar freundlich, verfügt aber kaum über akzeptable Fremdsprachenkenntnisse, weder im Deutschen noch im Englischen, eine Kommunikation war nur schwer möglich. Das Essen am Buffet war meistens zerkocht und sehr sparsam gewürzt (Zwar gilt hier, lieber zu wenig als zuviel; nachwürzen geht ja schließlich immer. Aber das Essen sollte dann schon nach irgendwas schmecken). Die a-la-carte Restaurants dagegen waren hervorragend, und sehr lecker. Insgesamt war es ein angenehmer Aufenthalt, wären die Fremdsprachenkenntnisse des Personals nicht und das Essen etwas besser, wäre es nahezu perfekt.
Natürlich nicht mit 4-Sterne Standard in Deutschland zu vergleichen
A la carte Restaurants sehr gut Buffet zu häufig Wiederholung und generell völlig zerkocht
Personal freundlich, aber mangelhafte Deutsch- und Englischkenntnisse
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im Juli 2017 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Florian |
Alter: | 19-25 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, Greetings from Vista Sol Punta Cana Thank you very much for your pleasant comment. Vista Sol Punta Cana values all of our guest and any feedback that is provided. We will keep working on it, to improve day by day. We truly regret any difficulties you may have experienced when communicating with our staff. We have a compromise ahead of us concerning this issue. As a matter of fact, we provide intensive educational courses, including English classes, since we understand the importance in our continuous effort to improve the quality of our customer service. Nonetheless, I can assure you that all the departments that are directly in contact with our guests have an English-speaking staff. Please note that RD is not an English or German speaking country. Also, when we travel abroad, it is always advisable to have an open and positive mindset. We would like to emphasize that after a few days in a “All Inclusive Resort" everything could start being repetitive. The standard of quality does not varies from day to day. Customer perception is also subject to their own tastes and preferences. Thank the observations that help us improve every day. Thanks for choosing Vista Sol Punta Cana. We hope to have you with us again. Sincerely, Lucila Di Chiara, Guest Service Manager.