Alle Bewertungen anzeigen
Andrea (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • November 2017 • 3-5 Tage • Strand
Wir würden wegen dem nicht guten Essen dieses Hote
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Das Hotel liegt schön und ist gepflegt. Aber das Essen ist unterirdisch. Jedem Tag das gleiche und immer kalt.Nach ein paar Tagen sehnt man sich nach etwas warmen . Das Themen Restaurant Mexikanisch war hingegen sehr gut.


Zimmer
  • Eher gut
  • Fön, Kühlschrank, Tv Bett schön groß aber Matratze etwas zu hart und Klimaanlage konnte nicht geregelt werden .


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Essen schlecht, Räumlichkeiten OK


    Service
  • Eher schlecht
  • Man war bemüht


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Ca 30 min bis zum Hotel, Ausflüge könnte man genug buchen, aber alles sehr teuer.


    Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Ja alles OK


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:3-5 Tage im November 2017
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Andrea
    Alter:51-55
    Bewertungen:4
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Greetings from Vista Sol Punta Cana. We sincerely appreciate the time you have taken to send us your feedback and valuable recommendations towards the improvement of our services. It is only through our client´s comments that we are able to identify the areas where we need to improve and provide the necessary measures as to avoid them from reoccurring. Our rooms are subject to daily revisions from our maintenance and housekeeping departments; however, there might be situations that can arise during our guests stay. We deeply regret your room was supposedly affected by some maintenance issues and as a result you may have obtained a negative impression of our services. We deeply regret that our gastronomic offer did not meet your expectations. Our hotel offers a wide variety both in our bars (7), buffet (1) and the specialty restaurants (3+1 Snack Bar) with the aim of meeting the culinary demands of different cultures who visit us. As a company focused on service, we are aware that it is thanks to the valuable comments from our customers that we can continue working for the optimization and improvement of our services. I do hope you will give us another opportunity by returning back to experience our true level of service. Best regards, Lucila Di Chiara, Guest Service Manager.