- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
Wunderbare und super gepflegte Anlage. Tolle Restaurants und das Personal ist super. Schöne, angenehm große Zimmer. Speisen und Getränke sind fantastisch und sehr vielfältig gewesen.
Wir hatten leider ein Zimmer zur Straße raus, daher konnten wir nicht mit offenen Fenster schlafen, denn ab 05:00 fuhren sehr viele Busse und Autos direkt am Fenster vorbei. Grundsätzlich aber sehr schöne und gepflegte Zimmer
Bis auf das italienische Restaurant, waren alle super. Im Italienischen gab es ein abgespecktes Buffet, wie im großen Buffet Restaurant. Auch wenn das dortige Sushi sehr lecker war, hat es für mich wenig mit einem italienischen Restaurant zutun. Das Seafood und das GrillRestaurant waren super. Griechisch Contemporary war nicht so mein Fall, aber das ist Geschmacksache.
Sehr nettes und zuvorkommendes Personal. Restaurantbesuche konnte man jeweils einen Tag im Voraus buchen. Man muss dafür aber entweder sehr zeitig aufstehen oder die App nutzen, die noch etwas ausbaufähig ist. Alles in Allem aber kein Grund zum meckern
Knappe 30min mit dem Bus. Also perfekt für eine Anreise. 10min Fußweg gibt es viele Bars und ein paar Läden zum stöbern. Außerdem Supermärkte Strand direkt am Hotel
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Von Pools, Wasserpark über Spielhalle war alles dabei
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Freunde |
Dauer: | 1 Woche im Juli 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Isabell |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Ms. Isabell, We would like to thank you for selecting Creta Maris Resort to spend your holidays in Crete and for taking the time to share this kind and detailed review of your experience with us. Your kind words regarding our well-maintained facilities, large rooms and various gastronomy fulfills our commitment to providing the best possible services to you so that you may enjoy memorable holidays. In Creta Maris, our goal is to offer carefree experiences in an environment where you can trust that every single one of your needs is catered for, while we are constantly trying to improve ourselves and our facilities to ensure our guests' highest satisfaction. Regarding your room's location, we truly wish that you had reached out to us while you were still here so that we could do our best to offer alternative options that would best meet your preferences. Please be kindly informed that the Front Office team is always at your disposal to assist you with anything you may need. We are always trying to find the most appropriate choices for our guests considering their wishes and upon the resort’s availability. As regards our restaurants’ reservation system, please be kindly informed that reservations can only be completed on the same day or one day in advance so that the availability is renewed daily, and all our guests have equal opportunity to enjoy our restaurants. However, if you face any difficulty with finding available slots, our restaurants’ hostesses are always more than happy to assist you and book your dinners for you. Last but not least, please allow us to mention that the Italian restaurant has been changed to the buffet style restaurant called Estia, which serves Mediterranean cuisine for breakfast, lunch and dinner. Nevertheless, we would like to thank you for your kind comments and recommendations as we are always looking for ways to level up our services. Please rest assured that we take all this into consideration as your input is valuable for us and helps us become better. Once again, thank you for your great feedback! We hope to welcome and accommodate you again in the near future! Best regards, The Creta Maris Management Team