Alle Bewertungen anzeigen
Judith (51-55)
SchweizAus der Schweiz
Alleinreisend • September 2012 • 3-5 Tage • Sonstige
YES !!
5,7 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut
  • Zustand des Hotels
    Sehr gut
  • Allgemeine Sauberkeit
    Sehr gut

I am spending ± 50 days per year in hotels and consider this as one of the nicest hotels I have ever been: friendliness of the staff, food, spa and treatments, golf (!!). My absolute favorite is the pool - never saw an indoor hotel pool with those dimensions (12x25m). Attention to small details are greatly appreciated - such as floor heating in the bathrooms, soundproof rooms, there was even a spin dryer for the wet swimsuits. My next stay is already booked.


Zimmer
  • Sehr gut
    • Zimmergröße
      Sehr gut
    • Sauberkeit
      Sehr gut
    • Ausstattung des Zimmers
      Sehr gut

    Restaurant & Bars
  • Sehr gut
    • Atmosphäre & Einrichtung
      Eher gut
    • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
      Sehr gut
    • Essensauswahl
      Sehr gut
    • Geschmack
      Sehr gut

    Service
  • Sehr gut
    • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
      Sehr gut
    • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
      Sehr gut
    • Rezeption, Check-in & Check-out
      Sehr gut

    Lage & Umgebung
  • Gut
    • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
      Eher gut
    • Restaurants & Bars in der Nähe
      Eher gut

    Aktivitäten
  • Sehr gut
    • Freizeitangebot
      Sehr gut

    Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Pool
    • Zustand & Qualität des Pools
      Sehr gut

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gutHotel entspricht der KatalogbeschreibungHotelsterne sind berechtigt
    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:3-5 Tage im September 2012
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Judith
    Alter:51-55
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Frida, thanks for assessing our hotel on holidaychek. We are very pleased that you were able to fully enjoy your stay at our resort. Thanks for your compliments to our whole service package, to our "hardware" as well as to our "software", our service staff who gives our resort a distinctive character. We are looking foward to warmly welcoming you for your next stay. Best regards, your Öschberghof-Team, Alexander Aisenbrey, General Manager