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Bea (36-40)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • August 2014 • 2 Wochen • Strand
Keine 5 Sterne !
3,2 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht
  • Behindertenfreundlichkeit
    Sehr schlecht
  • Zustand des Hotels
    Schlecht
  • Allgemeine Sauberkeit
    Eher schlecht

Keine 5 Sterne !!!!!!!! Die Anlage ist noch nicht fertig ca. 40%. Noch keinen Spa-Bereich, kein Wellenbad, kein Minigolf, nur die Fassade ist fertig. Kein Steg ins Meer. Das Hotel ist für russische Gäste zugeschnitten.Animation gab es in der ersten Woche auch nur in russisch, Abends war es sehr laut. Fahrstühle gehen nicht, Fitnessraum nicht fertig. Getränke in kleinen Plastikbecher gereicht. Rezeption ist unfreundlich und nicht hilfsbereit, einfach inkompetent !!! Speisekarten in Russisch und auch sonst wenn überhaupt alles in russisch :-( ! Keine Telefon/Infoliste in den Zimmern. Cocktailkarte gibt es nicht. Kann dieses Hotel nicht weiter Empfehlen !


Zimmer
  • Eher gut
    • Zimmergröße
      Gut
    • Sauberkeit
      Eher schlecht
    • Ausstattung des Zimmers
      Eher gut

    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
    • Atmosphäre & Einrichtung
      Eher gut
    • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
      Schlecht
    • Essensauswahl
      Eher schlecht
    • Geschmack
      Eher gut

    Service
  • Schlecht
    • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
      Sehr schlecht
    • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
      Eher schlecht
    • Rezeption, Check-in & Check-out
      Sehr schlecht

    Familien
    • Kinderbetreuung oder Spielplatz
      Schlecht
    • Familienfreundlichkeit
      Eher schlecht

    Lage & Umgebung
  • Gut
    • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
      Gut
    • Restaurants & Bars in der Nähe
      Gut

    Aktivitäten
  • Schlecht
    • Freizeitangebot
      Schlecht

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Pool
    • Zustand & Qualität des Pools
      Eher schlecht

    Strand
    • Entfernung zum Strand
      Gut
    • Qualität des Strandes
      Schlecht

    Verkehrsanbindung
    • Lage für Sehenswürdigkeiten
      Gut

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlechtHotel ist schlechter als in der KatalogbeschreibungHotel wirkt schlechter als angegebene Hotelsterne
    Mehr Bilder(3)
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im August 2014
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Bea
    Alter:36-40
    Bewertungen:12
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you for taking the time to sharing with us your impressions regarding your stay. We are sorry that your experience did not meet your expectations and would like to assure that all your review is very important to us. Regarding your comments about elevators, pontoon etc. kindly be informed that our hotel is still new, soft opened only few months ago that’s why some facilities and services are not working yet. All information concerning hotel conditions and present facilities is available at the Travel Agency, which provides the clients with full information and helps customers choose the hotel according to their expectations and budget. Also note, that hotel provides some changes every day; for example, mentioned plastic cups already changed, time for a snacks at the Beach Bar extend till 17:00 etc. About your comment of the waves pool we need to clarify it’s working on the daily basis; Mini golf was not planed at our hotel and we never mentioned this facility in any Hotel description or contract between the Hotel and Touristic Company. Concerning the food please note that our international buffet includes 2 kinds of soup, beef, chicken, burgers, fish, french fries, different kinds of vegetables and rice, potatoes, Pasta Station and Live Cooking Station, many salads, pastries and fresh fruits. About the Menu we need to note, that all menus are present in English as the main hotel language, and soon will be published also in German, Polish and other languages. Hotel Animation team is international and speaks English, German, Polish, Russian and Arabic languages; the same languages animators use for the evening shows. Concerning the rude attitude by some staff we would like to assure you it is very important to us; we would be very thankful to receive your comments immediately because you could gives us the opportunity to solve problem and make your stay more nice and comfortable. Thank you again for all the comments; we are taking necessary actions to improve our services and continue to keep good value for money which is appreciated by the majority of our guests. Hotel management Jasmine Palace Resort Red Sea, Egypt

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