Alle Bewertungen anzeigen
Maritta (46-50)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • August 2012 • 1-3 Tage • Strand
Katastrophale Zustände
2,2 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht
  • Zustand des Hotels
    Sehr schlecht
  • Allgemeine Sauberkeit
    Schlecht

Nicht zu empfehlen, keine Verlässlichkeit gegeben. Beschreibung in der Internetvorlage stimmt nicht mit den Gegebenheiten überein! Keine Wahlmöglichkeit beim Essen, in der Beschreibung steht: entweder Buffet oder a la carte... Buffet sehr einfach bzw. ungenießbar! Kein Safe im Zimmer (obwohl angegeben), Holzsafe... bei der Rezeption gegen extra Gebühr! Klimaanlage gegen extra Gebühr, funktioniert nicht! Wenn man die Fenster öffnet, wird man von Mückenschwärmen die ganze Nacht traktiert! Telefon defekt! Kein Kühlschrank, obwohl angegeben, nur gegen Extra Gebühr!


Zimmer
  • Sehr schlecht
    • Zimmergröße
      Sehr schlecht
    • Sauberkeit
      Sehr schlecht
    • Ausstattung des Zimmers
      Sehr schlecht

    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
    • Atmosphäre & Einrichtung
      Sehr schlecht
    • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
      Schlecht
    • Essensauswahl
      Sehr schlecht
    • Geschmack
      Sehr schlecht

    Service
  • Schlecht
    • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
      Sehr schlecht
    • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
      Sehr schlecht
    • Rezeption, Check-in & Check-out
      Schlecht

    Lage & Umgebung
  • Eher gut
    • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
      Sehr gut
    • Restaurants & Bars in der Nähe
      Sehr gut

    Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Pool
    • Zustand & Qualität des Pools
      Sehr schlecht

    Strand
    • Entfernung zum Strand
      Eher schlecht
    • Qualität des Strandes
      Sehr gut

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlechtHotel ist schlechter als in der KatalogbeschreibungHotel wirkt schlechter als angegebene Hotelsterne
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1-3 Tage im August 2012
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Maritta
    Alter:46-50
    Bewertungen:4
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Maritta, Thanks for your feedback. We understand that your experience at our hotel was not pleasant (we are really sorry for this) and we have taken in account all your remarks. However it is also really important for us that our our guests know excactly what we offer and what they have booked in the first place! So, in respect to your remarks about the restaurant and the options offered there we are putting some extra info in order to clarify certain details about what we offer: Kalypso Hotel has an a la Carte Restaurant, open for Hotel guests and non Hotel guests. A la Carte Restaurant is where you choose & pay for what you order. Kalypso Hotel offers also an option, bookable through your Tour Operator e.g. TUI, Thomas Cook, ect. where you can choose between Half Board and Bed & Breakfast. For all guest who have choosen the Half Board option for their stay we prepare every evening a Buffet with a variaty of: Salads, local starters or soup, two different main dishes (meat or fish), as side dishes we have fresh vegetables, pasta, potatos, rice etc and for desert we offer fruits of the season or various sweets. Drinks are not included. So Buffet you prepay it together with your stay and in the a la Carte Restaurant you pay what ever you choose. We think that this should be really clear since the time you have made your initial booking! Concerning the safe box in the room: There is no Safe in the room, we stress this in all our Brochures and at all our online listings. There is the option to rent a Safe at the Reception. You are right it was wooden and since 2013 it is a Safe box out of metal. Yes, the A/C has an extra fee. If it was not working, I am sure we called the technician to fix it, if he could not fix it immediately, we usually offer our clients a different room with A/C. Some nights during the summer is natural for mosquitos to exist and we suggest to use a small electronic device with a special liquid, sold in all Mini Markets in the area - just 1 min. walking distance. This device helps to keep the mosquitos out of the room. ​Finally, we have rooms with a small kitchen, including a Fridge and rooms without kitchen and Fridge. It depends on what you have booked in the first place. For rooms without fridge we offer the service to put an extra fridge in it and we charge it extra. So, the only thing we could say after your inconvenient stay in our place is that we are really sorry for that; if we could have the chance we would really be happy to change your mind. We also hope that all these notes will be helpful for future guests and we also recommend that everybody should really give attention to all the details of his/her booking!