- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr schlecht
Einige optische Mängel an Gebäude (Sanierungsmaßnahmen nötig), keine 5 Sterne wert, alles eher schlicht und einfach, Hotel bereits in die Jahre gekommen! Personal bemüht aber teilweise keine Englisch Kenntnisse!
Zimmer gross und modern, aber Klimaanlage war in unserem Zimmer sehr laut!
Erwartungen an ein Buffet eines 5 Sterne Hotels wurden nicht erfüllt, wenig Auswahl und Qualität / Zubereitung war Durchschnitt!
Personal war bemüht und freundlich, jedoch teilweise war dies nicht auf Qualität eines 5 Sterne Hauses!!
Ruhige Lage, Strand nicht sauber (Algen), keine Liegen am Strand inkludiert!
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Es wurde in einem Zeitraum von 1 Woche nur ein einziger Yogakurs angeboten! Fitnessraum zum selbsttrainieren war vorhanden! Wellnessbereich war in Ordnung! Poolanlage im Freien war zu klein, wenig Liegen vorhanden und auch die Sauberkeit war nicht optimal (Spinnweben an den Liegen) , gratis Shuttlebus in die Stadt wird angeboten!
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 3-5 Tage im August 2018 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Michael |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Michael, Thank you for choosing our Hotel NAU São Rafael Atlântico for your stay and for sharing your experience. Our Guests feedback is of utmost importance to us and we regret to read that you felt disappointed with some aspects of your recent experience. We would like to point out that the services provided on the São Rafael beach are not provided by our hotel so the chair service is provided by another company. Regarding to the mentioned aspects that didn't exceed your expectations we would like to clarify that it's not our standards since our Team strives to provide our Guests a 5-star quality service. We are sorry for not meeting your taste with the food options provided. However, it is possible upon request to our Head Waiter to arrange you alternative food choices in our restaurants if the provided ones doesn't meet your taste. Also, we would like to point out that our restaurant Buffet has a different menu for every day of the week and we have also other restaurants like our Á-la-Carte Restaurant and Sushi Bar. We appreciate your comments about the yoga classes and about the aspects that need renovation we will, certainly, communicate it to the respective departments in order to improve our services. One a more positive note, we are delighted to read that you found our rooms large and modern. We appreciate your kind words about our attentive Team. We hope that you will nevertheless give us the opportunity to welcome you back and amend all the situations mentioned above. Kind Regards, Sara Alves Guest Relations