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Eva (46-50)
ÖsterreichAus Österreich
Verreist als Familie • Juli 2017 • 2 Wochen • Strand
Punta Cana gerne wieder aber nicht in diesem Hotel
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Große und sehr gepflegte Anlage, jedoch sind die Zimmer abgewohnt. Dafür traumhafter und weitläufiger Strand. Die Animateure sind überhaupt nicht aufdringlich.


Zimmer
  • Schlecht
  • Das Zimmer wurde nur oberflächlich gereinigt, Die WC-Spülung war von Anfang an defekt. Nach mehrmaliger Beschwerde bei der Rezeption wurde uns zwar ein Haustechniker geschickt, der aber nicht Imstande war dies zu reparieren. Zuguter letzt hat mein Mann es dann provisorisch repariert. Auch Kakerlaken fanden wir im Badezimmer. Nachdem wir das bei der Rezeption meldeten versprachen uns die Angestellten, dass das Zimmer noch am selben Tag mit einem Mittel behandelt wird - auch dem wurde nicht nachgegangen.


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Das Essen war sehr eintönig und das Fleisch war sehr zäh. Die Salatdressings schmeckten sehr gewöhnungsbedürftig. Dafür war der Kaffee sehr gut. Im Speisesaal fand man auch sehr viele Ameisen in der Zuckerschüssel


    Service
  • Schlecht
  • Das Personal sprach nur spanisch und manche gebrochen englisch. Unsere Beschwerden nahmen sie leider nicht ernst.


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut
  • Die Fahrt vom Flughafen zum Hotel war kurz (max. 25 min.) Es gab auch genügend Ausflüge in der Nähe.


    Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im Juli 2017
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Eva
    Alter:46-50
    Bewertungen:3
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Greetings from Vista Sol Punta Cana. We sincerely appreciate the time you have taken to send us your feedback and valuable recommendations towards the improvement of our services. It is only through our client´s comments that we are able to identify the areas where we need to improve and provide the necessary measures as to avoid them from reoccurring. - Our rooms are subject to daily revisions from our maintenance and housekeeping departments; however, there might be situations that can arise during our guests stay. We deeply regret your room was supposedly affected by some maintenance issues and as a result you may have obtained a negative impression of our services. - In reference to the remarks about insects found in the room, we can assure that fumigation programs are continuously carried out; however, due to the location of our property, the tropical climate and lush vegetation surrounding our buildings; it may be possible that an insect can be found in a room. We would like to extend our sincere apology if any inconveniences were caused by this situation. Please note, the health and well being of our clients are certainly top priorities for us. We would like to extend our sincere apology. - We truly regret any difficulties you may have experienced when communicating with our staff. We have a compromise ahead of us concerning this issue. As a matter of fact, we provide intensive educational courses, including English classes, since we understand the importance in our continuous effort to improve the quality of our customer service. Nonetheless, I can assure you that all the departments that are directly in contact with our guests have an English-speaking staff. Please note that RD is not an English speaking country. Also, when we travel abroad, it is always advisable to have an open and positive mindset. Thank you once again for making us aware of these circumstances; we sincerely hope to have the pleasure of welcoming you again in the near future, so we can change the bad memories this stay might have left you. Sincerely, Lucila Di Chiara, Guest Service Manager.